Friday 7 September 2018





Masalah rambut dan kulit kepala memang tidak dapat dipisahkan dengan kita manusia. Hal ini amat merunsingkan lagi-lagi untuk para wanita. 

Wanita menganggap bahawa rambut adalah mahkota terpenting mereka. Hal ini dapat dilihat dengan lambakan produk penjagaan rambut di hasilkan.

Masalah rambut dan kulit kepala amat sememangnya amat menganggu. Bayangkan setiap kali anda sikat rambut, rambut anda akan gugur. Bukan itu sahaja, kulit kepala anda juga amat gatal dan tidak selesa.

Dalam usaha mengatasi masalah rambut dan kulit kepala ini, penting untuk pengguna mendapatkan produk penjagaan rambut yang sesuai.

Ok jadi, para pengguna sudah boleh beralih kepada Shampoo Santan My Home Lab. Shampoo Santan My Home Lab adalah syampu yang dihasilkan secara homemade. Ia dirumus berasaskan petua & bahan tradisional yg telah terbukti berhasil sejak turun temurun lagi untuk menyelesaikan merawat masalah rambut dan kulit kepala.

Selain daripada mampu menyelesaikan masalah rambut dan kulit kepala, Shampoo Santan by My Home Lab juga BEBAS daripada  silikon, paraben dan SLS.

Shampoo Santan by My Home Lab diperkaya  dengan enam (6) bahan utama untuk kesihatan rambut anda. Antaranya:

Santan Kelapa:
Santan berfungsi untuk  melembabkan dan melebatkan rambut. Rambut akan kelihatan hitam bersinar gitu. Santan juga dapat menyuburkan kulit kepala dan rambut. Ia juga mengawal minyak berlebihan dan melegakan kulit kepala wanita bertudung yang selalu ada masalah gatal gatal. 

Coconut Oil (Minyak Kelapa):
Minyak kelapa mempunyai molekul yang halus jadi ia mudah untuk menyerap hingga ke akar rambut. Kelebihan yang terdapat pada minyak kelapa ini dapat menguatkan serta melembutkan rambut. Ia juga berkuasa untuk melawan kelemumur dan rambut bercabang. secara tak lansung ia juga  dapat menghilangkan kelemumur dan gatal kepala. 

Sweet Orange Essential Oil:
Sweet Orange Essantial Oil mempunyai kebolehan untuk melegakan kegatalan kulit kepala dan merangsang pertumbuhan rambut
bau yang segar.

Vitamin PRO B5:
Melembapkan rambut dari akar, membaiki rambut rosak dan membantu rambut kelihatan berkilat.

Vitamin E:
Menjadikan rambut berkilau, meransang pertumbuhan rambut dan membantu merawat rambut bercabang

Cara penggunaan shampoo santan juga sangat mudah. Step pertama adalah dengan menyikat rambut anda untuk meleraikan rambut kusut yang telah tersimpul.

Yang keduanya adalah dengan membasahkan keseluruhan kulit kepala dan rambut, kemudian tuangkan shampoo ke tapak tangan dalam anggaran sebesar syiling 50 sen.

Shampoo tersebut kemudiannya dicampur dengan air untuk menghasilkan buih dan boleh mula shampoo rambut anda seperti biasa. Pengguna juga boleh membiarkan shampoo santan di kepala dalam 2-3 minit bagi mendapatkan khasiat santan yang terdapat dalam shampoo santan.

Akhir sekali, sisa Shampoo Santan boleh dibilas dengan menggunakan air biasa atau air sejuk. Elakkan dari menggunakan air panas, kerana suhu air yang agak tinggi boleh merosakkan rambut.


RM33/botol
RM65/2botol

Untuk dapatkan produk ini, boleh terus ke kedai kami :

I-deal Halal Mart
::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Pt 14143, SURA GATE COMMERCIAL CENTRE
(Bersebelahan LK Mobile Dungun)
.
.
10 pagi - 10 malam
Setiap hari 
(jumaat cuti)
.
.
Atau boleh hubungi :
http://www.wasap.my/+60103004684/shampoosantan


No comments:

Post a Comment