Sunday 9 September 2018

SABUN SEMAMBU BY SUSUK MANJA ENTREPRISE



Sabun Semambu by Susuk Manja Entreprise adalah sabun yang bertidak sebagai agen pembersih secara semulajadi. Ia diperbuat khas untuk mereka yang mengalami masalah kulit. Sabun Semambu ini diperkaya dengan khasiat herba yang tinggi dengan kandungan antioksiden dari antibakteria yang memberi kelembapan, melindungi dan meremajakan kulit. Sabun Semambu dapat menyegarkan serta menjadikan kulit anda menjadi lebih sihat.

Apa yang istimewanya Sabun Semambu by Susuk Manja Entreprise ini adalah khasiat daun semambu itu sendiri dan ia dihasilkan dari pokok semambi.

Umum mengetahui bahawa pokok semambu mempunyai kandungan anti bakteria, anti parasit, anti kulat dan anti virus. Oleh itu, daun pokok semambu yang dikisar  dinyatakan sebagai sangat berkesan untuk melegakan penyakit kulit yang dihidapai seperti ekzema, alahan kulit, ruam, gatal-gatal dan kurap. Selain itu, ia juga digunakan untuk merawat kecederaan kulit akibat terluka atau terbakar dan kesannya sangat mujarab.

Oleh itu, penghasilan Sabun Semambu adalah untuk membantu para pengguna yang mengalami masalah kulit dalam usaha mencari penyelesaian dan penawar bagi masalah mereka.

Selain daripada berupaya mengurangkan masalah kulit. Sabun Semambu ini sesuai digunakan oleh orang dewasa, warga emas dan bayi juga turut boleh menggunakan Sabun Semambu by Susuk Manja Entreprise.

Sabun ini juga merupakan sabun yang dihasilkan secara bebas SLS. Bauan yang terhasil daripad sabun ini adalah bau-bauan herba yang menenangkan.

Bahan-bahan yang digunakan untuk menghasilkan Sabun Semambu ini adalah esktrak daun semambu itu sendiri, lavender dan glycerin soap base.

Cara penggunaannya juga cukup mudah. Sabun tersebut hanya perlu dibasahkan dan dibuihkan, kemudian boleh disabunkan kepada seluruh badan dan tempat yang bermasalah. Biarkan antara 2-3 minit kemudian bilas.

Murah dan mudah digunakan juga mempunyai banyak khasiat.




150gram - RM20sm/RM23ss

Untuk dapatkan Sabun Semambu by Susuk Manja Entreprise boleh walk in ke kedai kami:

I-deal Halal Mart
::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Pt 14143, SURA GATE COMMERCIAL CENTRE
(Bersebelahan LK Mobile Dungun)
.
.
10 pagi - 10 malam
Setiap hari 
(jumaat cuti)
.
.
Atau boleh hubungi :
http://www.wasap.my/+601159594501/sabunsemambu

No comments:

Post a Comment