Tuesday, 25 October 2016

MANFAAT HYDROXYTYROSOL DALAM MINYAK ZAITUN OLIVIE 30x

MANFAAT HYDROXYTYROSOL DALAM MINYAK ZAITUN OLIVIE 30x

Anda tahu apa itu hydroxytyrosol? Bukan doktor sahaja patut tahu bahan ini. Bahkan kita semua patut tahu "ingredient" dalam salah satu makanan yang Rasulullah SAW sendiri sebut di dalam sebuah hadis.
Apa itu hydroxytyrosol?
Kandungan fenolik utama yang terdapat dalam zaitun, dapat memberikan manfaat signifikan bagi kesihatan. Dengan memiliki nilai ORAC (Oxygen Radical Absorbance Capacity dalam menyerap radikal bebas yang merosakkan sel) sebanyak 68.576 dianggap 15 kali lebih tinggi dari teh hijau dan 3 kali lebih tinggi dari CoQ10 (Coenzyme Q10 - sejenis supplemen terkenal).
Bagaimana awal ditemukan "hydroxytyrosol"?
Selama berdekad lamanya minyak zaitun dikenali karena sifatnya yang sihat. Negara-negara Mediterranean memiliki kadar kes yang rendah di kalangan pesakit-pesakit jantung dan barah/kanser berbanding negara-negara Barat lainnya. Para pengkaji mula mempelajari elemen yang paling karakteristik dari diet Mediterranean yakni minyak zaitun. Dengan mencari bahan alami yang bertanggungjawab atas kesan anti inflamasi dan penurun kolesterol.
Saat itulah mereka bertemu "hydroxytyrosol", polifenol yang dianggap bertanggungjawab untuk kesan antiinflamasi yang ada pada minyak zaitun. Kemampuannya untuk menyerap radikal bebas dan melindungi sel-sel dan mitokondria dari kerosakan.
Manfaat apa saja yang ditemukan dalam hydroxytyrosol?
1.Hydroxytyrosol juga dapat mencegah dan memperbaiki LDL (Low density lipoprotein) yang teroksida.
2.Antiinflamasi.
3.Antimikroba dan antivirus (pencegahan terhadap bakteria dan fungus).
4.Antipenuaan.
5.Perlindungan sel-sel kulit.
6.Melindungi sel otak.
Dapatkan Olivie30 dengan 30x ganda hydroxytyrosol di

olivie 30x Plus


khasiat minyak berkat ini

antara kegunaan lain minyak zaitun

Untuk mendapat Produk  INI , boleh terus ke kedai kami :

I-Deal Halal Mart
+++++++++++++++
 WAKTU JUALAN:
+++++++++++++++
10 pagi - 10 petang -setiap hari
Jumaat TUTUP
.
++++++++++++++
 LOKASI KEDAI:
++++++++++++++
SEBELAH AL- IKHSAN DUNGUN
=================
WASSAP/SMS/CALL
=================
.
-->Wassap : 012-9575 575 <--
-->Wassap : 012-9575 575 <--
-->Wassap : 012-9575 575 <--
.
.UNTUK BELIAN POS, BOLEH WASSAP KAMI YE :)
.
LIKE, SHARE & SAVE fanpage kami:
--> https://www.facebook.com/Idealhalalmartdungun/
--> https://www.facebook.com/Idealhalalmartdungun/
--> https://www.facebook.com/Idealhalalmartdungun/
+++++++++++++++
.
pakat-pakat kiter mari belaker dehhh..


InshaAllah, kita berusaha Allah jua yang menyembuhkan
#tipsSunnah
#idealHalalMart

FRIMCo GARCINIA Asam Gelugor

FRIMCo GARCINIA Asam Gelugor

Batang dan daun asam gelugor mengandungi:
1. HYDROXYCITRIC ACID (HCA) (TURUNKAN BERAT BADAN)
Kajian Kandungan HCA yang tinggi dalam produk FRIMCo bertindak merencat pembentukan lemak dan kolesterol dalam badan kita. Maka Ia adalah berfungsi untuk mengurangkan berat badan kita menjadi IDEAL.
2. ANTIOXIDANT (AWET MUDA)
Kajian juga mendapati GARCINIA mempunyai kandungan anti-oxidant yang tinggi. Anti-Oxidant ini berfunsi untuk menyahtoksinkan dalam badan kita, dan mempertahankan tisu-tisu agar tidak rosak yg boleh menyebabkan punca kanser jika ia rosak dan Tisu-tisu akan kekal Muda (AWET MUDA).




kapsul asam gelugor

Untuk mendapat Produk Ini , boleh terus ke kedai kami

I-Deal Halal Mart

+++++++++++++++
 WAKTU JUALAN:
+++++++++++++++
9 pagi - 7 petang -setiap hari
8.30 pagi -12.30 tengahari -Jumaat
.
++++++++++++++
 LOKASI KEDAI:
++++++++++++++
Depan TRAFIK LIGHT Pak Sabah, sederet Kaunter Tiket Bas Sani Ekspress dan Bilal Karpet.
.
=================
WASSAP/SMS/CALL
=================
.
-->Wassap : 012-9575 575 <--
-->Wassap : 012-9575 575 <--
-->Wassap : 012-9575 575 <--
.
.UNTUK BELIAN POS, BOLEH WASSAP KAMI YE :)
.
LIKE, SHARE & SAVE fanpage kami:
--> https://www.facebook.com/Idealhalalmartdungun/
--> https://www.facebook.com/Idealhalalmartdungun/
--> https://www.facebook.com/Idealhalalmartdungun/
+++++++++++++++
.
pakat-pakat kiter mari belaker dehhh..


InshaAllah, kita berusaha Allah jua yang menyembuhkan
#tipsSunnah
#idealHalalMart

Sunday, 4 September 2016

KHASIAT SERBUK KAYU MANIS CEYLON CINNAMON

Menurut kajian perubatan yang dijalankan di Kanada (Januari 1995), campuran madu asli dan kayu manis ni mampu mencegah serta merawat 14 jenis penyakit.
1. Jerawat
Campurkan 3 sudu madu asli dan 1 sudu kayu manis. Kemudian, sapukan campuran tue kat muka (bahagian yang ader jerawat) sebelum tidur.
Pada keesokan pagi, bersihkan wajah anda dengan air suam. Amalkan setiap hari selama 2 minggu berturut-turut.
Hasilnya, ia akan menyingkirkan jerawat anda dari akar umbi. Selain tu, kulit anda akan terasa segar, awet muda dan juga merawat masalah kulit seperti ekzema.

2. Sakit perut
Campuran madu dan kayu manis pun boleh melegakan sakit perut serta membersihkan perut.
Ia akan membebaskan angin-angin di dalam perut. Di samping tu, ia boleh menurunkan berat badan.
3. Selesema
Sekumpulan saintis Sepanyol telah berjaya membuktikan bahawa madu asli mengandungi bahan semulajadi yang mampu membunuh virus penyebab selesema.
serbuk kulit kayu manis Ceylon Cinnamon Olive House
4.Keguguran rambut
Bagi anda yang mengalami keguguran rambut, boleh gunakan khasiat campuran ini. Ambil campuran 1 sudu madu dan 1 sudu serbuk kayu manis, kemudian sapukan kat kulit kepala.
Biarkan selama 15 minit. Kemudian anda bilas dengan air sehingga bersih.
5. Sakit gigi
Kalau sakit gigi, ambil 1 sudu serbuk kayu manis dan campurkan dengan 5 sudu teh madu asli.
Letakkan campuran tadi kat bahagian gigi yang sakit tadi. Amalkannya 3 kali sehari sehinggalah hilang rasa sakit gigi tu.
6. Penghadaman
Bagi melancarkan sistem penghadaman dan pencernaan tubuh anda, ambillah campuran 2 sudu madu asli dan serbuk kayu manis.
7. Jangkitan pada pundi kencing
Anda ada masalah jangkitan kuman kat pundi kencing? Kalau ada, anda haruslah membunuh bakteria yang ada kat situ.
Caranya;
Ambil 1 sudu madu asli dan 2 sudu serbuk kayu manis. Kemudian, campurkannya ke dalam secawan air suam. Amalkan meminum air tersebut.
8. Kolestrol
Anda nak mengurangkan tahap kolestrol dalam darah sebanyak 10% dalam masa kurang daripada 2 jam??
Caranya;
Ambil 2 sudu teh madu dan 3 sudu teh serbuk kayu manis. Kemudian, campurkan dengan 16 auns teh dan minum air tersebut.
9. Sakit jantung
Di samping dapat mengurangkan kadar kolestrol, campuran madu asli dan serbuk kayu manis nie boleh mengurangkan risiko serangan jantung.
Ia turut membantu sistem pernafasan berjalan lebih lancar serta mengekalkan kadar normal bagi denyutan jantung.
10. Artritis
Sekiranya anda pesakit artritis, amalkan meminum campuran secawan air panas dengan 2 sudu campuran madu asli dan serbuk kayu manis setiap hari.
Melalui kajian yang dibuat oleh University Copenhagen, 73 daripada 200 pesakit yang mencuba rawatan ini berjaya sembuh 100%.
11. Sistem imunisasi
Amalan pengambilan campuran ini juga mampu menguatkan sistem imunisasi serta melindungi tubuh daripada jangkitan bakteria.
Ini kerana, para saintis telah membuktikan bahawa madu asli mengandungi kandungan vitamin dan zat besi yang tinggi.
12. Masalah kesuburan
Bagi golongan lelaki; ambil 2 sudu madu sebelum tidur mampu meningkatkan kesuburan.
Untuk golongan wanita; ambil 1/2 sudu serbuk kayu manis dicampurkan dengan 1 sudu teh madu untuk meningkatkan kesuburan.
13. Masalah nafas berbau dan kurang pendengaran
Minum secawan air panas yang dicampurkan dengan 1 sudu teh madu asli dan serbuk kayu manis. Amalkan minum air campuran nie pada setiap pagi.
Ia membantu menyegarkan nafas dan mengekalkan daya pendengaran secara normal.
14. Mengekalkan tahap kesihatan yang baik
Untuk mengekalkan tahap kesihatan anda, amalkan meminum setiap hari;
Campuran 3 cawan air teh panas dengan 4 sudu madu asli dan 1 sudu serbuk kayu manis.

TESTIMONI PATI MINYAK ZAITUN ~ BERSALIN CEASER DAN BERKUDIS DI DALAM

Ini pengalaman sebenar Cikgu Badariah dari Kedah.

"Sakit yang teramat sangat di bahagian dalam perut akibat pembedahan melahirkn 2 org anak..keadaan yang terlalu sakit amat membimbangkan saya sehingga saya bertemu seorang doktor di Terengganu..Hasil pemeriksaan didapati luka pmbedahan di bahagian dalam tidak sembuh sepenuhnya..malah mnjadi kudis..oleh yg demikian doktor mnyarankn kpd saya supaya tidak mengandung dalam.masa yg terdekat..hanya boleh mengandung sekali shj lagi itupun setelah ank yg ke 2 ini berusia 5 thn..Hal ini kerana sejarah kandungan ke dua dua anak yg seblm ini semuanya "baby giant" 4.1kg dan 3.99kg..drpd kajian doktor..anak yg seterusnya jg akan mngalami berat yg lbh kurang sama..bila mengandung seterusnya ia sgt memudaratkn..walaubagaimanapun..saya mengandung anak yg ke 3 sebaik shj anak yg ke 2 genap berusia 2 thn..


inshaAllah membantu badan lebih sihat




CARA AMAL PRODUK :
Pati Minyak zaitun Olive House 2 sudu pg & 2 sudu mlm..
KESAN PENGAMALAN :
👍🏼🌟Semasa doktor menjalankan pembedahan melahirkan anak yg ke 3..Subhanallah..sangat takjub dgn kuasa Allah..rahim saya sangat cantik..tiada kesan luka 2 kali pembedahan sblm ini..dan saya boleh mengandungkan anak yang ke 4.. 👍🏼👍🏼Alhamdulillah berkat amalkan makanan sunnah..minyak zaitun yg tercatat dalam al-Quran..kesan luka pmbedahan sembuh dgn baik. Saya terus amalkan sepanjang dlm tempoh berpntang anak yg ke 3.Memang perbezan yg sgt ketara daripada sblm ini..Luka di bahagian luar sembuh dgn cepat dan saya kembali sihat dalam masa seminggu. Sehingga sekarang..saya tetap mengamalkan Pati Minyak Zaitun dan di tambabh dengan Minyak Zaitun Olivie 30+"


olivie 30plus lebih 30 kali ganda khasiat

Alhamdulillah kita berusaha dan Allah jua yang maha Penyembuh. Pati MInyak Zaitun membantu memulihkan sel2 yang rosak dan membantu membaik pulih kulit yang luka. 

Pati MInyak Zaitun Olive House
jadi, jangan bertangguh lagi
boleh terus wassap kami untuk respon yang cepat
+6012 9575 575 
Cikgu Fadhil

atau buat warga Dungun dan sekitarnya, boleh terus ke kedai kami #idealHalalMart untuk pertanyaan dan pembelian.


Saturday, 3 September 2016

PROMOSI JIMAT MERDEKA

PROMOSI JIMAT SEMPENA MERDEKA AAKAN TAMAT PADA 10 SEPTEMBER 2016

AMALKAN 2 SUDU MINYAK ZAITUN SETIAP HARI

TESTIMONI OLIVIE 30PLUS

PATI DELIMA 100% ASLI TANPA PENGAWET DAN TANPA PEWARNA

PENAWAR BANYAK PENYAKIT

MAKANAN SIHAT HASILKAN TUBUH YANG SIHAT

Untuk mendapat PROMOSI JIMAT MERDEKA INI , boleh terus ke kedai kami

I-Deal Halal Mart
+++++++++++++++
 WAKTU JUALAN:
+++++++++++++++
9 pagi - 7 petang -setiap hari
8.30 pagi -12.30 tengahari -Jumaat
.
++++++++++++++
 LOKASI KEDAI:
++++++++++++++
Depan TRAFIK LIGHT Pak Sabah, sederet Kaunter Tiket Bas Sani Ekspress dan Bilal Karpet.
.
=================
WASSAP/SMS/CALL
=================
.
-->Wassap : 012-9575 575 <--
-->Wassap : 012-9575 575 <--
-->Wassap : 012-9575 575 <--
.
.UNTUK BELIAN POS, BOLEH WASSAP KAMI YE :)
.
LIKE, SHARE & SAVE fanpage kami:
--> https://www.facebook.com/Idealhalalmartdungun/
--> https://www.facebook.com/Idealhalalmartdungun/
--> https://www.facebook.com/Idealhalalmartdungun/
+++++++++++++++
.
pakat-pakat kiter mari belaker dehhh..


InshaAllah, kita berusaha Allah jua yang menyembuhkan
#tipsSunnah
#idealHalalMart

Tuesday, 30 August 2016

CARA MAKAN MINYAK ZAITUN

CARA MAKAN MINYAK ZAITUN


1. Mengambil secara berterusan sekurang-kurangnya sesudu 2 kali (23 gram) sehari (pagi sebelum sarapan,  dan malam sebelum tidur).
Ini dapat mengurangkan risiko penyakit koronari jantung kerana kandungan lemak tidak tepu mono yang terkandung di dalamnya.



2. Campurkan dua sudu makan minyak zaitun ke dalam setiap masakan.

3. Untuk menghilangkan parut bekas jerawat di muka, ratakan campuran dua sudu teh minyak zaitun pada muka, biarkan selama dua atau tiga jam dan kemudian barulah dicuci.

4. Untuk menghilangkan parut pada anggota lain di badan, ratakan campuran tiga sudu teh minyak zaitun pada anggota terlibat, biarkan selama dua jam,kemuadian barulah dicuci.

Pati MInyak Zaitun Extra Virgin lebih sesuai dimimun terus tanpa dimasak

5. Jika boleh gunakan dalam masakan menggantikan minyak masak kelapa sawit. (gunakan jenis minyak zaitun selain Extra Virgin Olive Oil)

6. Tambahkan dua sudu makan minyak zaitun ke dalam masakan berminyak, bersantan, berlemak/kolesterol tinggi (kambing, lembu, kerbau atau udang). Kesemua lemak akan menjadi sisa tanpa diserap ke dalam badan. 
OLIVIE 30 PLUS LEBIH 30 KALI GANDA BERBANDING MINYAK ZAITUN BIASA

Pengambilan rutin minyak zaitun dipercayai dapat mengelak penyakit kardiovaskular, kanser, masalah penghadaman dan penuaan.

Ia juga diperakui berkhasiat untuk bayi dalam kandungan dan kanak-kanak yang sedang membesar.


Untuk mendapat MINYAK ZAITUN , boleh terus ke kedai kami

I-Deal Halal Mart
+++++++++++++++
 WAKTU JUALAN:
+++++++++++++++
9 pagi - 7 petang -setiap hari
8.30 pagi -12.30 tengahari -Jumaat
.
++++++++++++++
 LOKASI KEDAI:
++++++++++++++
Depan TRAFIK LIGHT Pak Sabah, sederet Kaunter Tiket Bas Sani Ekspress dan Bilal Karpet.
.
=================
WASSAP/SMS/CALL
=================
.
-->Wassap : 012-9575 575 <--
-->Wassap : 012-9575 575 <--
-->Wassap : 012-9575 575 <--
.
.
LIKE, SHARE & SAVE fanpage kami:
--> https://www.facebook.com/Idealhalalmartdungun/
--> https://www.facebook.com/Idealhalalmartdungun/
--> https://www.facebook.com/Idealhalalmartdungun/
+++++++++++++++
.
pakat-pakat kiter mari belaker dehhh..


InshaAllah, kita berusaha Allah jua yang menyembuhkan
#tipsSunnah
#idealHalalMart





Sunday, 28 August 2016

KHASIAT DELIMA DAN JUS DELIMA ASLI

Buah delima sudah digunakan dalam bidang perubatan di Timur Tengah sejak dahulu lagi. Pada masa itu, ia digunakan sebagai tonik untuk menyembuhkan penyakit ringan seperti ulser dan cirit-birit.

Jus buah delima mengandungi anti oksida seperti anthocyanin dan asid ellagik, gallic acids, dan flavanoids seperti quercetin yang mana boleh melindungi anda daripada kencing manis (diabetes), sakit jantung, osteoarthritis dan beberapa jenis kanser yang lain.

Jus Delima 100% Organik 
 Antara khasiat dan manfaat kesihatan  Delima ialah :
******************************************

1. Anti Allergik dan mencantikkan kulit
2. Membantu melegakan demam dan asthma
3. Mengurangkan penyempitan saluran darah disebabkan pengumpulan plak (aterosklerosis)
4. Membantu mengekalkan kestabilan pesakit kanser prostat
5. Menyumbang kepada kolestrol baik dan membantu mengekalkan tahap tekanan darah yang sihat.
6. Membantu bertindak sebagai anti-kanser dan menghalang pembentukan sel barah.
7. Membantu mencegah obesiti
8. Membantu masalah jerawat
9. Membantu mengelakkan alahan bagi ibu mengandung dan membantu perkembangan otak bayi di dalam kandungan.
10. Pectin di dalam buah delima membantu menormalkan saluran pencernaan .

Nampak macam simple je kan..tapi besar khasiatnya. benarlah beberapa kali buah ini disebut dalam Al-Quran, rupanya khasiat sangat besar dan baik untuk tubuh.

Jus dan Pati Delima tanpa bahan pengawet

Kini, memperkenalkan Jus Delima Organik keluaran Syarikat Olive House, sangat istimewa. Antaranya :
1. Jus Delima Organik yang tidak ditapis dengan menggunakan teknologi "Direct extraction" bagi mengekalkan penapisan tambahan dan meminimunkan kesan pempasturan.
2. menjadikannya kaya dengan kandungan vitamin dan mikro elemen serta memberikan rasa tajam dan masam semulajadi.
3. sangat kaya dengan kandungan tannin asid untuk membantu merawat cirit birit (diarrhea) dan membantu menyembuhkan sakit tekak serta stomatitis (keradangan membran mukus di dalam mulut).
4. jus delima Organik ini mengandungi 15 asid Amino yang terdiri daripada 6 asid amino penting yang tidak dihasilkan oleh badan.
Ada juga PATI ORGANIC NARSH DIBS POMEGRANTE. keistimewaan produk ini adalah:




Ia merupakan jus delima yang direbus menjadi pekat 100% organik tanpa sebarang perasa, gula dan pewarna tambahan.
Pati Delima 100% tanpa pengawet

ia juga kaya dengan potassium yang memberi kesan positif pada jantung dan sistem kardiovaskular.
semua rangkaian produk berasaskan Delima keluaran Olive House

pati Delima juga membantu meningkatkan jumlah hemoglobin di dalam darah. disyorkan bagi mereka yang menghidap anemia, darah tinggi dan mengalami masalah pada sistem urinary.
Untuk mendapat JUS DELIMA ORGANIK DAN ANEKA PATI DELIMA, boleh terus ke kedai kami

I-Deal Halal Mart
+++++++++++++++
 WAKTU JUALAN:
+++++++++++++++
10 pagi - 10MLM -setiap hari
Jumaat TUTUP
.
++++++++++++++
 LOKASI KEDAI:
++++++++++++++
SEBELAH AL IKHSAN DUNGUN
=================
WASSAP/SMS/CALL
=================
.
-->Wassap : 012-9575 575 <--
-->Wassap : 012-9575 575 <--
-->Wassap : 012-9575 575 <--
.
.
LIKE, SHARE & SAVE fanpage kami:
--> https://www.facebook.com/Idealhalalmartdungun/
--> https://www.facebook.com/Idealhalalmartdungun/
--> https://www.facebook.com/Idealhalalmartdungun/
+++++++++++++++
.
pakat-pakat kiter mari belaker dehhh..


InshaAllah, kita berusaha Allah jua yang menyembuhkan
#tipsSunnah
#idealHalalMart

KHASIAT DELIMA DAN JUS DELIMA ASLI

Buah delima sudah digunakan dalam bidang perubatan di Timur Tengah sejak dahulu lagi. Pada masa itu, ia digunakan sebagai tonik untuk menyembuhkan penyakit ringan seperti ulser dan cirit-birit.

Jus buah delima mengandungi anti oksida seperti anthocyanin dan asid ellagik, gallic acids, dan flavanoids seperti quercetin yang mana boleh melindungi anda daripada kencing manis (diabetes), sakit jantung, osteoarthritis dan beberapa jenis kanser yang lain.

Jus Delima 100% Organik 
 Antara khasiat dan manfaat kesihatan  Delima ialah :
******************************************

1. Anti Allergik dan mencantikkan kulit
2. Membantu melegakan demam dan asthma
3. Mengurangkan penyempitan saluran darah disebabkan pengumpulan plak (aterosklerosis)
4. Membantu mengekalkan kestabilan pesakit kanser prostat
5. Menyumbang kepada kolestrol baik dan membantu mengekalkan tahap tekanan darah yang sihat.
6. Membantu bertindak sebagai anti-kanser dan menghalang pembentukan sel barah.
7. Membantu mencegah obesiti
8. Membantu masalah jerawat
9. Membantu mengelakkan alahan bagi ibu mengandung dan membantu perkembangan otak bayi di dalam kandungan.
10. Pectin di dalam buah delima membantu menormalkan saluran pencernaan .

Nampak macam simple je kan..tapi besar khasiatnya. benarlah beberapa kali buah ini disebut dalam Al-Quran, rupanya khasiat sangat besar dan baik untuk tubuh.

Jus dan Pati Delima tanpa bahan pengawet

Kini, memperkenalkan Jus Delima Organik keluaran Syarikat Olive House, sangat istimewa. Antaranya :
1. Jus Delima Organik yang tidak ditapis dengan menggunakan teknologi "Direct extraction" bagi mengekalkan penapisan tambahan dan meminimunkan kesan pempasturan.
2. menjadikannya kaya dengan kandungan vitamin dan mikro elemen serta memberikan rasa tajam dan masam semulajadi.
3. sangat kaya dengan kandungan tannin asid untuk membantu merawat cirit birit (diarrhea) dan membantu menyembuhkan sakit tekak serta stomatitis (keradangan membran mukus di dalam mulut).
4. jus delima Organik ini mengandungi 15 asid Amino yang terdiri daripada 6 asid amino penting yang tidak dihasilkan oleh badan.
Ada juga PATI ORGANIC NARSH DIBS POMEGRANTE. keistimewaan produk ini adalah:




Ia merupakan jus delima yang direbus menjadi pekat 100% organik tanpa sebarang perasa, gula dan pewarna tambahan.
Pati Delima 100% tanpa pengawet

ia juga kaya dengan potassium yang memberi kesan positif pada jantung dan sistem kardiovaskular.
semua rangkaian produk berasaskan Delima keluaran Olive House

pati Delima juga membantu meningkatkan jumlah hemoglobin di dalam darah. disyorkan bagi mereka yang menghidap anemia, darah tinggi dan mengalami masalah pada sistem urinary.
Untuk mendapat JUS DELIMA ORGANIK DAN ANEKA PATI DELIMA, boleh terus ke kedai kami

I-Deal Halal Mart

+++++++++++++++
 WAKTU JUALAN:
+++++++++++++++
9 pagi - 7 petang -setiap hari
8.30 pagi -12.30 tengahari -Jumaat
.
++++++++++++++
 LOKASI KEDAI:
++++++++++++++
Depan TRAFIK LIGHT Pak Sabah, sederet Kaunter Tiket Bas Sani Ekspress dan Bilal Karpet.
.
=================
WASSAP/SMS/CALL
=================
.
-->Wassap : 012-9575 575 <--
-->Wassap : 012-9575 575 <--
-->Wassap : 012-9575 575 <--
.
.
LIKE, SHARE & SAVE fanpage kami:
--> https://www.facebook.com/Idealhalalmartdungun/
--> https://www.facebook.com/Idealhalalmartdungun/
--> https://www.facebook.com/Idealhalalmartdungun/
+++++++++++++++
.
pakat-pakat kiter mari belaker dehhh..


InshaAllah, kita berusaha Allah jua yang menyembuhkan
#tipsSunnah
#idealHalalMart

PRODUK2 OLIVE HOUSE

PRODUK2 OLIVE HOUSE
Boleh dapatkan Produk2 Minyak Zaitun Extra Virgin dengan kualiti terbaik di kedai kami.
Macam2 produk Olive House ada dan kami adalah agen Senior bagi Kawasan Dungun.
Adik kakok jangan was2..inshaAllah kami dah dapat latihan produk jugak konsultan berkenaan dengan produk ni. Apa2 masalah atau nok tanya, boleh hello je ke kita 
Banyak produk keluaran Syarikat Olive House ni. Produk2 dia memang kualiti terbaik.
Antaranya ;
1. Pati Minyak Zaitun Extra Olive oil
2. Olivie 30plus
3. Jus Delima organik
4. Pati delima 100% tanpa pengawet
5. Serbuk kayu manis ceylon
6. Madu asli Kyrgstan
7. Minyak wangi
.
.

Pato Minyak Zaitun Extra Virgin Olive House

Sari Cuka Teen

Olivie 30Plus

Jus Delima 100% Organik

Buah Teen Separa Segar

Serum kecantikan Euforia


Ubat Gigi Garam Bukit Olive House

semua rangkaian produk Olive House

+++++++++++++++
 WAKTU JUALAN:
+++++++++++++++
9 pagi - 7 petang -setiap hari
8.30 pagi -12.30 tengahari -Jumaat
.
++++++++++++++
 LOKASI KEDAI:
++++++++++++++
Depan TRAFIK LIGHT Pak Sabah, sederet Kaunter Tiket Bas Sani Ekspress dan Bilal Karpet.
.
=================
WASSAP/SMS/CALL
=================
.
-->Wassap : 012-9575 575 <--
-->Wassap : 012-9575 575 <--
-->Wassap : 012-9575 575 <--
.
.
LIKE, SHARE & SAVE fanpage kami:
--> https://www.facebook.com/Idealhalalmartdungun/
--> https://www.facebook.com/Idealhalalmartdungun/
--> https://www.facebook.com/Idealhalalmartdungun/
+++++++++++++++
.
pakat-pakat kiter mari belaker dehhh..