Sunday 4 September 2016

TESTIMONI PATI MINYAK ZAITUN ~ BERSALIN CEASER DAN BERKUDIS DI DALAM

Ini pengalaman sebenar Cikgu Badariah dari Kedah.

"Sakit yang teramat sangat di bahagian dalam perut akibat pembedahan melahirkn 2 org anak..keadaan yang terlalu sakit amat membimbangkan saya sehingga saya bertemu seorang doktor di Terengganu..Hasil pemeriksaan didapati luka pmbedahan di bahagian dalam tidak sembuh sepenuhnya..malah mnjadi kudis..oleh yg demikian doktor mnyarankn kpd saya supaya tidak mengandung dalam.masa yg terdekat..hanya boleh mengandung sekali shj lagi itupun setelah ank yg ke 2 ini berusia 5 thn..Hal ini kerana sejarah kandungan ke dua dua anak yg seblm ini semuanya "baby giant" 4.1kg dan 3.99kg..drpd kajian doktor..anak yg seterusnya jg akan mngalami berat yg lbh kurang sama..bila mengandung seterusnya ia sgt memudaratkn..walaubagaimanapun..saya mengandung anak yg ke 3 sebaik shj anak yg ke 2 genap berusia 2 thn..


inshaAllah membantu badan lebih sihat




CARA AMAL PRODUK :
Pati Minyak zaitun Olive House 2 sudu pg & 2 sudu mlm..
KESAN PENGAMALAN :
👍🏼🌟Semasa doktor menjalankan pembedahan melahirkan anak yg ke 3..Subhanallah..sangat takjub dgn kuasa Allah..rahim saya sangat cantik..tiada kesan luka 2 kali pembedahan sblm ini..dan saya boleh mengandungkan anak yang ke 4.. 👍🏼👍🏼Alhamdulillah berkat amalkan makanan sunnah..minyak zaitun yg tercatat dalam al-Quran..kesan luka pmbedahan sembuh dgn baik. Saya terus amalkan sepanjang dlm tempoh berpntang anak yg ke 3.Memang perbezan yg sgt ketara daripada sblm ini..Luka di bahagian luar sembuh dgn cepat dan saya kembali sihat dalam masa seminggu. Sehingga sekarang..saya tetap mengamalkan Pati Minyak Zaitun dan di tambabh dengan Minyak Zaitun Olivie 30+"


olivie 30plus lebih 30 kali ganda khasiat

Alhamdulillah kita berusaha dan Allah jua yang maha Penyembuh. Pati MInyak Zaitun membantu memulihkan sel2 yang rosak dan membantu membaik pulih kulit yang luka. 

Pati MInyak Zaitun Olive House
jadi, jangan bertangguh lagi
boleh terus wassap kami untuk respon yang cepat
+6012 9575 575 
Cikgu Fadhil

atau buat warga Dungun dan sekitarnya, boleh terus ke kedai kami #idealHalalMart untuk pertanyaan dan pembelian.


No comments:

Post a Comment