Saturday 8 September 2018

MADU ASLI KYRGYZSTAN



Madu Asli Kygryzstan adalah madu yang unik dan istimewa. luar biasa yang dibawa turun dari Pergunungan Kyrgyzstan. Madu Asli Kygryzstan merupakan madu asli yang pekat dan kurang kandungan air, sumber penghasilan madu ini juga adalah dari alam semulajadi yang segar dan jauh dari pencemaran, serta lebih pekat daripada madu yang biasa yang lain. 

Keistimewaan Madu Asli kygryzstan adalah ia merupakan 100% daripada madu asli. Ia dihasilkan tanpa mengandungi sebarang perasa tambahan, gula, pewarna tiruan dan bahan pengawet kimia. Madu Asli Kygryzstan juga telah dibotolkan terus tanpa melalui teknik pemanasan, tapisan atau sebarang proses tambahan.

Madu Asli Kygryzstan juga berjaya memperoleh pelbagai pengiktirafan dan sijil di peringkat antarabangsa, antaranya adalah dengan memenangi 7 Pingat serta “The Shield of Apimondia” di International Beekeeping Congress Apimondia, Daejeon, South Korea pada tahun 2015. Ia juga turut mendapat pengiktirafan Golden Crown for Quality, London, United Kingdom (2013).

Keistimewaan dan anugerah yang ada pada  Madu Asli Kygryzstan telah menunjukkan  bahawa madu ini telah dihasilkan kualiti yang terbaik. 

Seperti yang diketahui umum, madu mempunyai pelbagai khasiat. Antara khasiat yang terdapat dalam Madu Asli kygryzstan adalah:

Madu Asli kyrgyzstan berkesan membersihkan kotoran dalam pembuluh darah menutup perut hati ginjal pundi kencing dan merapatkan celah dalam tubuh.

Madu juga boleh menyegarkan tubuh baik diminum disapu atau dicampur . Seterusnya mengawetkan bahan krim melenyapkan kesan sampingan ubat-ubatan yang dianggap buruk membersihkan hati dan dada. 

Selain itu madu mampu melancarkan buang air kecil dan haid. Ia juga berguna untuk mengubati batuk berkahak dan berkesan untuk mengubati orang yang banyak kahak. 

Boleh menambah tenaga bagi golongan yang kurang agresif Paling bagus apabila ditambah cuka pada madu berkhasiat mengubati golongan pesakit yang mengalami gangguan hempedu.

Apa yang menyeronokkan lagi adalah, Madu Asli Kygryzstan ini boleh didapatkan di kedai kami. Dengan setiap pembelian 3 botol madu sehingga 9 september, anda akan mendapat Kismis Berbiji secara percuma dan sudah pastinya Kismis berbiji ini juga mempunyai pelbagai keistimewaan dan kelebihan yang tersendiri. Antaranya:

Kismis Berbiji mempunyai warna yang sedikit gelap tetapi ia memiliki kenikmatan rasa sedap serta sarat dengan khasiat yang hebat.

Keunikan Kismis Berbiji ini pula ialah ia BEBAS daripada Sulfur Dioksida yang sering digunakan dalam industri sebagai pengawet sedangkan ia boleh mengakibatkan risiko yang negatif.

Selain itu Kismis Berbiji Olive House ini sudah pastinya merupakan produk organik dan kaya kandungan serat, lemak sihat serta protein.

Jadi, mari dapatkan Madu Asli Kygryzstan di kedai kami:

I-deal Halal Mart
::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Pt 14143, SURA GATE COMMERCIAL CENTRE
(Bersebelahan LK Mobile Dungun)
.
.
10 pagi - 10 malam
Setiap hari 
(jumaat cuti)
.
.
Atau boleh hubungi :
http://www.wasap.my/+60129575575/maduaslikygryzstan











No comments:

Post a Comment