Thursday 31 December 2015

TESTIMONI PENGGUNAAN PRODUK2 OLIVE HOUSE

1. TESTIMONI KAHAK DAN SELESEMA

Mengamalkan 2 hingga 3 titik Pati Minyak Zaitun dicampur ke dalam air suam serta ubatan sampingan minyak habbatussauda. Alhamdulillah, selsema dan kahak semakin berkurangan setelah seminggu mengamalkan.
2. TESTIMONI BATU KERING, TIDAK LAWAS, MIGRAIN, CEPAT LETIH DAN GUSI BERDARAH
Pati Minyak Zaitun 1 atau 2 sudu sebelum tidur dan menyapu pati minyak zaitun di kulit. Sari Cuka Teen dengan mencampurkan 1 sudu Sari cuka Teen ke dalam satu cawan air sebelum sarapan. Buah teen, sehari sebiji. Alhamdulillah batu kering saya telah pulih sepenuhnya, semakin lawas, setiap pagi akan membuang air besar, gusi saya tidak berdarah dan mampu bertahan sekiranya terkena cuaca panas.
3. TESTIMONI SEMBELIT YANG SANGAT TERUK
Pati Minyak Zaitun diambil sebanyak 2 sudu pada waktu pagi dan 2 sudu pada waktu malam. Manakala Sari Cuka Teen diambil sekali sehari. Selepas mengamalkan pati minyak Zaitun, Alhamdulillah saya terus buang air besar tapi kadang-kadang sembelit datang lagi dan saya hampir putus asa. Berkali-kali saya whatsapp Puan Nur Syamila bertanya itu dan ini. Selepas itu saya disarankan mengambil cuka Teen bersama air selepas makan. Perut saya rasa macam berombak-ombak. Dengan dorongan daripada beliau dan ibu bapa saya nekad untuk mengambil sehingga betul-betul sembuh. Alhamdulillah dengan izin Allah dan kini sembelit sudah tiada.
4. TESTIMONI TULANG BETIS DAN TULANG PAHA TERCABUT DAN GUSI BERDARAH
Alhamdulillah, saya mengamalkan Pati Minyak Zaitun yang diambil 2 sudu pagi dan 2 sudu malam, Sari Cuka Teen dicampur bersama madu pada waktu malam sebelum tidur, dan minum air kosong 3 liter sehari. Badan terasa lebih cergas, sistem penghadaman yang agak tidak stabil dahulu lebih baik dan bahagian yang sakit kesan kemalangan menunjukkan kesan pemulihan yang amat positif dan memuaskan. Saya amat bersyukur
5. TESTIMONI MASALAH SENGGUGUT YANG SANGAT TERUK

Sebelum 3 minggu kedatangan haid yang berikutnya, saya mengamalkan Pati Minyak Zaitun dan Sari Cuka Teen Olive House. Dan apabila haid datang, senggugut yang datang masih juga saya rasai malah lebih teruk dari sebelumnya sehingga saya terpaksa dikejarkan ke hospital. Namun, saya nekad untuk terus mengamalkan Pati Minyak Zaitun dan Sari Cuka Teen Olive House. Alhamdulillah, haid yang berikutnya, saya rasa lebih selesa seolah olah saya tidak mengalami masalah senggugut sebelum ini. Kini, masalah senggugut saya sudah hilang malah masalah kulit muka juga semakin baik. Kini, saya juga mengamalkan Olivie 30

6. TESTIMONI DEMAM DENGGI

Saya mengamalkan Minyak zaitun turki 1 sudu setiap 3 jam, Minyak zaitun moroco, 1 sudu sebelum tidur. Sari cuka teen minum 3-4 x sehari. Untuk anak, Minyak zaitun turki 1 sudu kecil pagi, tengah hari & petang. Minyak zaitun moroco 1 sudu kecil malam. Tahun lepas saya, isteri dan anak yg berusia 4 tahun mengalami demam Denggi. Saya mengalami demam yg teruk dan terdapat tanda bintik-bintik merah yg banyak di seluruh badan dan selepas beberapa hari badan anak & isteri saya pula rasa sedikit panas dan juga mula keluar bintik-bintik tapi hanya sedikit. Kami bercadang untuk meneruskan rawatan sendiri melalui pemakanan sunnah...

7. TESTIMONI GOUT , BERAT BADAN BERLEBIHAN DAN PERUT BUNCIT

SAYA MENGAMALKAN: PATI MINYAK ZAITUN : 1 SUDU BESAR SETIAP PAGI OLIVIE 30X : 1 SUDU BESAR SETIAP MALAM SEBELUM TIDUR SARI CUKA TEEN: 1 SUDU BESAR DIMINUM BERSAMA AIR SUAM SELEPAS MAKAN PRODUK OLIVE HOUSE: i. SAKIT GOUT SEMAKIN BERANSUR PULIH DAN BERKURANGAN. DULU TIDAK BOLEH MAKAN KACANG TANAH, SEKARANG SUDAH BOLEH MAKAN. ii. BERAT BADAN BERKURANGAN 5KG. PERUT SEMAKIN SUSUT. iii. BADAN SEMAKIN CERGAS DAN TIDAK LAGI MUDAH LETIH DAN LESU. SEMASA MENGAMBIL OLIVIE KALI PERTAMA, • SAYA DISERANG GOUT YANG TERUK. SEHINGGA TERPAKSA MAKAN UBAT TAHAN SAKIT. SAYA SELANG SELIKAN DENGAN MINUM OLIVIE & PMZ. SEKARANG SAYA SUDAH BOLEH MAKAN OLIVIE TANPA KESAN SAMPINGAN LAGI.

8. TESTIMONI STROK DAN ADA DARAH BEKU DI KEPALA
SELEPAS 2 MINGGU SAYA DISERANG STROK, SAYA TELAH DIHADIAH SEBOTOL PATI MINYAK ZAITUN OLEH ORANG KAMPUNG YANG MENZIARAHI SAYA. SELEPAS 2 KALI MAKAN, SAYA SUDAH BOLEH BANGUN DAN BERJALAN DENGAN SERTA MERTA, TANPA MENGGUNAKAN APA-APA BANTUAN. KINI, PERTUTURAN SAYA KEMBALI JELAS DAN BOLEH SOLAT SEPERTI BIASA. PADA HARI INI (27OKTOBER), KESIHATAN SAYA BERANSUR PULIH DAN SAYA BOLEH BERJALAN KE BANDAR MARAN.”
9. TESTIMONI SAKIT SENDI DAN SAKIT URAT
Saya mengamalkan 2 sudu Pati Minyak Zaitun pada waktu malam. Pada peringkat awal pengamalan terjadi healing crisis yang teruk dan sakit pada seluruh tubuh. Alhamdulillah sekarang sakit urat dan sendi sudah beransur baik. Terima kasih kepada ejen yang memperkenalkan produk Olive House kepada saya. Saya sangat menyarankan kepada semua agar beramal dengan produk Olive House kerana keaslian dan keberkesanannya. InsyaAllah.
10. TESTIMONI CACING, KURANG BERAT BADAN , SESAK NAFAS DAN SELESEMA
Anak saya mengamalkan satu sudu kecil Pati Minyak Zaitun setiap pagi, Alhamdullilah belum habis sebotol masalah jangkitan cacing yang selalu dialami oleh anak saya sudah tiada. Selain itu, selera makan anak saya kini bertambah baik dan perkembangan fizikalnya menjadi lebih sempurna. Masalah bisul pada badan juga semakin sembuh. Sehingga sekarang saya masih mengamalkan produk ini.
Dengan pengambilan minyak zaitun dan cuka buah2an
Istiqamah setiap hari dan tawakal
Bahawa Allah yang memberi SAKIT dan allah Juga yang Maha MENYEMBUHKAN

insha Allah di situ ada pahala
Dan disitu ada kesembuhan

Harga istimewa untuk sahabat yang menyertai AHLI kedai

Ideal Halal Mart
Memenuhi keperluan Halal Anda
012 9575 575





No comments:

Post a Comment