Thursday 24 December 2015

Pati Delima Olive House

Pati Delima Olive House
1. Tuan puan semua pasti sedar, sebelum ini Olive House hanya memasarkan jus delima sahaja akan tetapi kali ini satu lagi produk baharu akan muncul iaitu Dibs Pomegranate / pati delima.
2. Senarai harga bagi dibs ini mungkin sebahagian sudah perolehi dari pengurus agen masing2 dan mungkin tertanya2 kenapa harganya lebih mahal dari yg ditawarkan dipasaran dalam saiz yg sama!!!
3. Mari kita analisa bersama apa faktor dibs Olive House harga seolah2 premium berbanding yg berada di pasaran.
4. Pati delima di pasaran kebanyakan hanya 10-20 % delima yang digunakan untuk penghasilan pati, baki adalah pewarna, perasa, gula putih dan bahan2 lain yg dibenarkan untuk dimasukkan di dalam makanan. Adapun pati delima /dibs Olive House 100% delima tanpa bahan tambahan.
5. Perkara yg kedua, kebanyakan pati delima dijual dipasaran dicampur dengan bahan yg amat merbahaya kepada kesihatan tubuh untuk tempoh masa panjang iaitu gula putih. Pati delima/dibs Olive House tiada bahan ini bahkan lebih mengagumkan memperolehi 2 sijil pengiktirafan organik antarabangsa.
6. Jika di pasaran harga pati delima yg ditawarkan rm 20 sebotol hanya memberikan 20% delima beserta gula putih dan bahan2 lain, Olive House memberikan delima 100% sepatutnya harga yg patut dijual adalah rm 100 sebotol kerana kandungan delimanya 5 kali ganda dari yg berada di pasaran. Akan tetapi harga yg ditawarkan hanyalah rm 52.90 kepada pelanggan.
Wow!!! 50% penjimatan harga.

7. Sekali lagi, Olive House memberikan kepada pelanggan kita semua produk berkualiti tinggi tetapi dengan harga mampu milik. Kerana kita inginkan senyuman kesihatan dari para pelanggan. Olive house pencetus senyuman semulajadi.
Dapatkan segera jus delima dan pati delima organik keluaran Olive House sekarang diI-Deal Halal Mart! 
Untuk keterangan lanjut, boleh telefon@sms@whatsapp@telegram kami di 012-9575575.
.
pati delima olive House

No comments:

Post a Comment