Wednesday 29 August 2018

KENAPA MESTI PILIH EXAMO CKM500? INI JAWAPANNYA.





First, EX nie akan mambantu menguatkan daya ingatan anda. Ia juga membantu menenangkan perasaan anda yang gementar dan gemuruh. Selain itu, ia turut membantu meningkatkan keyakinan diri dan dapat membantu melahirkan idea yang kreatif

Seperti tubuh badan, kesihatan minda juga  juga perlu dijaga. Jika minda tidak sihat dan cerdas. Prestasi dan kesihatan tubuh badan juga akan turut terjejas. Inilah sebab utama kenapa perlu memilih EXAMO CKM500.

EXAMO CKM500 ni lain sedikit daripada supplement minda yang lain kerana set ini didatangkan dengan 3 botol supplement yang berbeza fungsinya. Antaranya ialah :

Kotak biru berkesan untuk meningkatkan daya minat untuk belajar, menguatkan daya ingatan serta daya tumpuan ketika belajar. Pengambilan disarankan setiap hari.

Kotak hijau pula berperanan sebagai booster untuk menguat dan mempercepatkan tidak balas EXAMO-CKM500 PLUS.

Manakala Matsa merupakan rumusan permakanan berasaskan homoepati yang berperanan meransang aktiviti hemisfera kiri otak

Sebelum terburu buru dengan mana mana supplement minda, pastikan anda semak dahulu formula yang digunkan, dan reviews yang ada. 

Produk Examo juga mempunyai feedbacks yang memberansangkan. Selain itu, Examo CKM500 mengandungi garam tisu biokimia triturat Kalsium fosfat dan magnesium fosfat dalam kandungan yang tetap.

Iye, Examo merupakan produk nutrisi yang dikilangkan di kilang yang bertaraf GMP dan turut mempunyai kelulusan KKM. Examo juga telah berada di pasaran selama 30 tahun.

Jika anda, atau anak-anak anda merupakan calon yang bakal mengambil peperiksaan, amat disarankan untuk anda dapatkan produk ini, dengan cara pengambilan :
EXAMO CKM 500 - 4 tablet 3 kali sehari (RM56.00 shj)
EXAMO CKM 500 PLUS - 2 biji seminggu (RM 28.00 shj)
MATSA - ikut arahan pada kotak (RM45.00 shj)

Bagi yang berminat untuk mendapatkan EXAMO CKM509, boleh terus ke kedai kami :

I-deal Halal Mart
::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Pt 14143, SURA GATE COMMERCIAL CENTRE
(Bersebelahan LK Mobile)
.
.
10 pagi - 10 malam
Setiap hari 
(jumaat cuti)
.
.
Atau boleh hubungi :
http://www.wasap.my/+60103004684/examo






No comments:

Post a Comment