Monday 21 March 2016

CARA MAKAN DAN MINUM MINYAK ZAITUN

Bagaimana cara makan dan sapu dengan MINYAK ZAITUN ini?


Antara Cara amal terbaik mengikut kajian dan saranan  FDA ialah 2 sudu besar sehari untuk mengekalkan kesihatan.Jika orang yang ada penyakit kronik mereke kena ambil lebih..
2 sudu pagi.. 2 sudu mlm..
Atau jika lebih kronik boleh diambil selang 2-3 jam 1 sudu...

*Minyak zaitun tidak memudaratkan badan jika diambil lebih dan badan akan menyerap sekadar perlu sahaja.. selebihnya akan dinyahkan.. tapi mungkin mudarat sikit utk dompet anda sahaja :)

Tapi bagi orang yang baru nak mula minum dan mengamalkan MINYAK ZAITUN dan risau dengan tindakbalas pemulihan, maka  elok dimulakan dengan  1 sudu kecil sahaja dahulu. Amalkan setiap malam  sebelum tidur.
Dan boleh ditingktkan selepas seminggu penggunaan. tambahkan jumlah minyak zaitun kepada 1 sudu besar dan sampilah 2 sudu sehari.. atau lebih.

Utk kaedah sapu,  biasanya tindak balas pemulihan tiada sebarang masalah. Minyak Zaitun adalah sangat baik untuk disapu kerana ia sangat mudah diserap kulit.. dan tidak meninggalkan kesan berminyak minyak.. dlm 3-4 minit sahaja akan hilang diserap kulit

Amalkan minum dan sapu minyak zaitun setiap hari inshaAllah ada keberkatan padanya.
Di riwayatkan oleh Ibnu Umar r.a, Rasulullah SAW pernah bersabda : "Minumlah Minyak Zaitun dan berminyaklah dengannya kerana sesungguhnya ia adalah dari pohon yang diberkati." (HR Al-Baihaqi & Ibnu Majah)
Pati Minyak Zaitun keluaran Olive House ada di kedai kami 0129575575 
Pati Minyak Zaitun Olive House (250 ml)
RM 44.90 (Semenanjung Malaysia)


HUBUNGI ATAU WHATSAPP I-DEAL OLIVE HOUSE HOTLINE : 012 9575 575

TERUS KE KEDAI KAMI UNTUK MAKLUMAT LANJUT

I-DEAL HALAL MART 


No comments:

Post a Comment